Nocturna de Sant Cugat a Barcelona

Baixem dels ferrocarrils a l'estació de Sant Cugat del Vallès i ens dirigim al Club Natació Sant Cugat. Un cop allà seguirem el carrer del Compte, per on enllaçarem amb el PR C-38, que ens conduirà per Sant Vicenç del Bosc i la Font de l'Ermetà fins al restaurant Can Borrell.

​

Serà en aquest punt quan deixarem de seguir el PR C-38 per passar a fixar-nos en les marques del GR-6, que no hem de perdre de vista fins al final de l'excursió. A través d'una pista forestal arribarem a l'Ermita de Sant Medir, lloc on trobarem una font i un espai per descansar una estona si ho necessitem. Més enllà de l'urbanització trobarem una cruïlla per on ens endinsarem en un corriol que ens fa pujar ben bé fins al turó de la Magarola (ens hi podem desviar en un moment si desitgem tenir bones vistes de la ciutat de Barcelona i després tornarem enrere per tornar al GR-6).

​

Ja de baixada, arribarem a la Carretera de les Aigües, que seguirem durant un petit tram. Després, ens haurem de desviar a mà dreta pel GR en direcció Castell Fortí-Laberint d'Horta (aneu amb compte de no confondre-us amb la direcció Castell Fortí-Llars Mundet, que ens porta més o menys al mateix lloc però fent molta més volta).

​

Finalment, ens endinsarem a la ciutat de Barcelona pels voltants del Parc del Laberint d'Horta i seguirem baixant pel costat del Velòdrom d'Horta per creuar la ronda de dalt i dirigir-nos cap a la parada de Metro de Mundet (L3), lloc on finalitzarà la nostra excursió.

Track: https://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=19080010

La ruta pas a pas
Com arribar-hi

Anirem cap a Sant Cugat del Vallès amb els Ferrocarils de la Generalitat de Catalunya (FGC). De tornada podem agafar el Metro i posteriorment el tren si és necessari en qualsevol de les estacions de la ciutat de Barcelona. Ara bé, recomano consultar els horaris del transport que haguem d'utilitzar de tornada ja que depenent de quina hora de la nit arribem pot ser que ja no estiguin en funcionament.